Guest Janne Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Hva har man lov til å ha på seg av ringer og smykker osv.. har man lov å stelle seg og ha lett dagligdags makeup? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nerinna Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Hos oss har vi ikke lov til å ha på noen smykker eller ringer. Enkel sminke er lov, men ikke type "festsminke". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 Nei skjønner den med festsminke! hehe, jeg bare lurte på om de virkelig skulle være så reint at man ikke får dra på jobb velstelt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 MAn får bruke dagligdags sminke uten å overdrive. Ringer og smykker tror jeg er forbudt de fleste steder, ihvertfall ringer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathrine26 Posted September 29, 2010 Report Share Posted September 29, 2010 lett sminke, helst nyvasket hår, ingen ringer eller øredobber, piceringer skal vel være tatt ut eller tapet over? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nella Posted September 30, 2010 Report Share Posted September 30, 2010 Ingen smykker, klokker, ringer, ørepynt. Synlige piercinger skal vel tapes over, evt. tas ut, om jeg husker rett. Neglelakk samt falske negler mener jeg å huske også bør unngås. Dine egne negler skal være kortklipte og rengjorte. Lett sminke er OK. Parfyme er ikke tillatt, i alle fall ikke der jeg jobber. Generelt bør man jo se velstelt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 20, 2016 Report Share Posted March 20, 2016 Sier det seg ikke selv at smykker ikke er tillatt når man arbeider i sykehus/sykehjem? Her kan nok mange lære av de såkallede "eldre sykepleierne" når de gjelder hygiene. Sykepleiere av idag burde også fokusere på ha som er riktig bruk av uniform og eller de tilhørigheter som gjelder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.