muligensmeg Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Lurer på om jeg skal begynne på sykepleien, men er litt bekyrma på om jeg kommer meg gjennom teorien. Er det mye å lese? er det ett hardt studium? har ikke studert på sirka 7 år, så har litt nerver for åssen det skal gå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Velkommen hit Ja det er mye å lese og det er et hardt studium. Samtidig er det også et spennende studium. At du ikke har studert på 7 år bør ikke ha noen betydning. Mange som tar høyere utdannelse som har vært borte fra studier i flere år klarer det. Aller viktigst er at man er motivert. Her er en post som kanskje er av interesse http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=1394 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted November 6, 2010 Report Share Posted November 6, 2010 At du ikke har studert på 7 år kan jo være en fordel også fordi du har blitt mer voksen i mellomtiden. Jeg begynte på sykepleien 8 år etter at jeg gikk ut videregående. Og på videregående kjedet jeg vettet av meg og var en særdeles lat student, mens 8 år senere var jeg mer en klar for å studere og lese. Dessuten hadde jeg jo valgt et studium etter interesse. Det hjelper også. I fjor startet jeg på videreutdanning vel 20 år etter at jeg var sykepleierstudent. Og jeg elsker å være student igjen ! For meg har det vist seg at jeg ble en bedre student etter at jeg ble ordentlig voksen. Lykke til ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.