Jump to content
Sykepleiediskusjon

Bemanningsbyrå


Guest Linn

Recommended Posts

Heihei alle sammen..

Håper at noen kan hjelpe meg. Jeg er nettopp ferdig utdannet sykepleier og lurer på om det er lurt å bli ansatt i et bemannings firma? Det er jo mye reklame om Smart Bemanning og at det skal være så veldig bra.

Så jeg lurer på om det å begynne i et bemanningsfirma er bra i forhold til at en kan få bred erfaring raskt, eller om et går på en blemme og burde hatt jobb på sykehus først? Syns det er vanskelig.

E det noen her som har erfaring med bemannings firmaer?

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer som ferdigutdannet sykepleier!

Jeg har ingen erfaring med å jobbe i bemanningsbyrå, men jeg vil likevel ikke anbefale deg å begynne med dette. Som nyutdannet er det utrolig mye å sette seg inn i, og man trenger den ro man kan få på å bli trygg i sin rolle som sykepleier. Da er det viktig å jobbe på en fast plass. Så jeg vil anbefale deg å søke en jobb, Gjerne på sykehus, eller et annet sted du synes høres interessant ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gratulerer som ferdigutdanna sykepleier !

Bemanningsbyrå er bra,men så enig med det Cathrine skriver.Som nyutdanna trenger man å bli trygg på seg selv som sykepleier og sine egne vurderinger.Men det er jo også personavhengig,hvor fort dette skjer,.Noen har bl.a. jobbet mye som sykepleier og fått endel ansvar før man var ferdig utdanna.

Som ansatt i et bemanningsbyrå ,må du regne med å bli kastet inn i nye oppgaver og forventninger,det positive er at man tjener bra,men min erfaring,er kun fra de jeg har snakket med som jobber der,og når jeg som gruppeleder måtte leie inn fra bemanningsbyrå ,De som gjorde det best der,var de som har noen års erfaring med bla..sykehus,sykehjem og hjemmesykepleien.Fikk også sett noen få eks.på noen sykepleiere som opplevde det utilpass å ble kastet inn i totalt nye utfordringer,som aldri hadde jobbet på et sykehjem før.

Så her er også anbefalingen prøv deg selv ut først ! og Lykke til i arbeidet som sykepleier !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Malin Hallström

Heihei alle sammen..

Håper at noen kan hjelpe meg. Jeg er nettopp ferdig utdannet sykepleier og lurer på om det er lurt å bli ansatt i et bemannings firma? Det er jo mye reklame om Smart Bemanning og at det skal være så veldig bra.

Så jeg lurer på om det å begynne i et bemanningsfirma er bra i forhold til at en kan få bred erfaring raskt, eller om et går på en blemme og burde hatt jobb på sykehus først? Syns det er vanskelig.

E det noen her som har erfaring med bemannings firmaer?

 

 

Hej! är du intresserad av att jobba på bemanningsföretag i Sverige (och senare Norge) så gå in och titta på vår hemsida www.lakarleasing.se eller ring mig 0046812066623. Mvh Malin Hallström

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy