Betsy K.Eriksen Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 Hei,sitter og skriver cv ,og så tenker igjennom hva jeg har for komeptanse. Selv om jeg i hovedvekt har jobba i sykehjem i 16 år,så har jeg fått vært innom mye mere sykdomslære enn jeg hadde forestilt meg. Mange har sammensatte sykdommer. Men over til saken , jeg har gjennom endel flytting,mistet endel av kursbevis,bl.a. om sondeernæring. Finnes det en slags portal eller er det registrert noen sted,?? Husker det var i Kristiansand kurset ble holdt, det var endel fagpersoner fra sykehuset. Hva bør jeg gjøre ?? noen andre som vet ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 Aner ikke, men jeg er redd de er tapt. Hvis du husker hvem som arrangerte kurset kan du jo ringe dem og høre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betsy K.Eriksen Posted August 3, 2013 Author Report Share Posted August 3, 2013 Hei og takk for svar,., ja jeg får vel " rote " langt nede i hjernebarken min, Så kanskje jeg husker det,.tror det var sykehuset, Vest-Agder eller Aust-Agder.Uansett,Nå har jeg fått laga alle vitnemål og navnendring,m.m,og cv på Europass,og lagra på pc.Utrolig kjekk side,må bare huske å lagre,før man går ut av det,lagrer som pdf,og man kan laste det opp på nytt og redigere,Så nå har 9 statsautoriserte translatører fått email om pris overslag ,om oversettelse fra norsk- spansk,fra meg ,Kanskje jeg skulle linke til dem her inne,er det linke topic som er best kanskje ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 3, 2013 Report Share Posted August 3, 2013 Fortvilende når man roter bort slikt. Håper du finner ut av det. Ja kjempeflott om du linker til denne siden. Lurt å legge det inn i forumet som heter "linker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betsy K.Eriksen Posted August 5, 2013 Author Report Share Posted August 5, 2013 Ja , enig i det,men uansett,jeg overlever nok Har posta det under linker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.