LilleMy Posted September 11, 2013 Report Share Posted September 11, 2013 Jeg tenker på å søke videreutdanning som starter opp i januar 2014. Jeg ble ferdig utdannet for 2 år siden nå i oktober, og har jobbet i 80% stilling siden det. Har i tillegg jobbet en del ekstra. Da studiet krever 2 års arbeidserfaring i 100% stilling, lurer jeg på om det gjelder fra søknadsfristen(1. oktober) eller om det gjelder fra oppstart i januar? Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 12, 2013 Report Share Posted September 12, 2013 Jeg vet ikke, men vil dessverre anta at det gjelder fra søknadsfristen, da de ikke kan vite om du fortsetter å jobbe frem til studiestart. Men har du lagt sammen det du har jobbet ekstra, kanskje du har nok til at det blir full stilling i 2 år? Jeg ville for sikkerhets skyld ringt studiestedet og hørt. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted September 14, 2013 Report Share Posted September 14, 2013 En kjapp tlf til studiestedet vil avklare, men mest sannsynlig vil du kanskje ikke komme inn med mindre du kan dokumentere at du har jobbet tilstrekkelig til å fylle 2 år fulltid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.