Guest Fogsy Posted May 20, 2016 Report Share Posted May 20, 2016 Det er så sjeldent jeg legger inn veneflon. Gjorde det her om dagen og ble plutselig litt usikker på hva jeg gjør med den toppen på veneflonen. Da hadde jeg bare en ny en klar. Dette er en veneflon som fungerer som et trekkspill når du drar den ut, slik at man ikke skal stikke seg på den. Hvis man ikke skal ha på treveiskran, bruker dere å ta en ny topp å sette på, eller tar dere av den toppen som er på enden av veneflonen som trekkes ut? Kan man egentlig ta av den toppen før man legger den inn? Synes det virker litt kronglete å prøve å skru av toppen på den jeg har trekt ut, samtidig som jeg klemmer av åren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helena Posted May 21, 2016 Report Share Posted May 21, 2016 Jeg tar en ny. Fordi det enkle er ofte det beste.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tone Posted May 22, 2016 Report Share Posted May 22, 2016 Bruker alltid toppa som er på venflonen. Du kan ta den av før du legger den inn:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted May 22, 2016 Report Share Posted May 22, 2016 Supert Har liksom konkludert med at jeg kan ta den av på forhånd fordi systemet er lukket, men har liksom ikke turt å prøvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted May 31, 2016 Report Share Posted May 31, 2016 Tar også av toppen fra mandrengen så lenge jeg ikke skal ha kran. Foretrekker uansett å bruke kran. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.