Florry Posted December 8, 2017 Report Share Posted December 8, 2017 Er det noen som kan anbefale gode bøker eller lignende for å lære seg EKG? Gjerne filmer også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 9, 2017 Report Share Posted December 9, 2017 Mange bra illustrasjoner https://legehandboka.no/sok?q=ekg illustrasjoner&templateSubGroup=Illustrasjoner, men det koster penger å ha tilgang til NEL Ellers synes jeg det er en lærerik video her. Der lærer du å forstå et EKG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florry Posted December 10, 2017 Author Report Share Posted December 10, 2017 Tusen takk! Har vurdert å kjøpe tilgang til NLE før, kommer kanskje å gjøre det etterhvert. Filmen skal jeg kose meg med i kveld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 10, 2017 Report Share Posted December 10, 2017 Ja jeg har i hvert fall mye glede av NEL. Tror du får billigere tilgang som student. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.