Cathrine Posted December 26, 2017 Report Share Posted December 26, 2017 Sykepleien har gitt ut to hefter/bøker som de kaller bokasin. Det første het "Når er det nok?" og handlet om når man skal redde liv og når det er bedre at pasienten får slippe. Dette bokasinet fikk jeg gratis i posten. Nå ser jeg de har gitt ut et nytt bokasin om sykepleierens helse. https://sykepleien.no/bokasin Får vi den også gratis i posten som medlem, eller må vi kjøpe den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonmaleficence Posted December 26, 2017 Report Share Posted December 26, 2017 Jeg har fått begge Bokasinene som er blitt ugitt i posten. Jeg er ordinært medlem av Sykepleierforbundet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted December 26, 2017 Author Report Share Posted December 26, 2017 Ble usikker da jeg leste om dette i Sykepleien da det virket som om medlemmer også måtte kjøpe denne. Da har den sikkert kommet til meg også. Jeg er ikke hjemme nå så jeg har ikke oversikt over posten. Har du lest i den, var det noe interessant der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 5, 2018 Author Report Share Posted January 5, 2018 Den har ikke kommet Flere som ikke har fått den som er medlem av Sykepleierforbundet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 12, 2018 Author Report Share Posted June 12, 2018 I dag fikk jeg et bokasin i posten om isolasjon. Så nå har jeg fått to av fire bokasiner. Har dere fått alle fire? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.