Cathrine Posted January 1, 2018 Report Share Posted January 1, 2018 Godt nytt år alle sammen! Jeg setter stor pris på dere alle og lærer utrolig mye. Interessant å møte sykepleiere fra hele landet og fra forskjellige deler av helsesektoren. Spennende å lese hva studentene skriver og hyggelig at dere som vurderer å studere sykepleie også finner frem hit. Husk her er det lov å spørre om det meste, være dum og ikke vite. Vi er her for å hjelpe hverandre. Snart kommer vi til å ha nye konkurranser. Jeg har vært i kontakt med Gymo som vil dele ut et søsterur og et stetoskop til de heldige vinnerne. Så følg med. Hvis det er noe dere savner her inne, eller noe som burde vært annerledes. Så si ifra. Setter pris på alle tilbakemeldinger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted January 2, 2018 Report Share Posted January 2, 2018 God nyttår til deg ? Håper du har hatt en fin jul å nyttår ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 3, 2018 Author Report Share Posted January 3, 2018 Tusen takk! Jeg har hatt det fint. Godt nytt år til deg også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.