Cathrine Posted January 27, 2018 Report Share Posted January 27, 2018 Noen som har kjennskap eller bruker Lifeclean til å desinfisere overflater med? Høres veldig praktisk ut og med kort virketid (opp til 2 minutter)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted February 1, 2018 Report Share Posted February 1, 2018 Vi begynte med Lifeclean like etter jul. Lukter som en blanding av svømmehall og cherrox, men funker på bortimot alt. Har byttet ut virkon og perasafe med Lifeclean ved vask av utstyr og rom. Skal i følge hygienesykepleier være mer skånsomt for både de som vasker og miljøet sammenliknet med de andre midlene vi har brukt tidligere. Kort virketid og slipper å vaske over med vann etter virketiden. Enkelt og greit i bruk. Lifeclean er dyrt og har kort holdbarhet, men så lenge det funker.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 1, 2018 Author Report Share Posted February 1, 2018 Takk for svar Høres veldig kjekt ut. Særlig den korte virketiden og at den er ferdigblandet ut fra hva jeg har lest. Synes ikke Virkon lukter så veldig godt heller, for ikke å snakke om Kloramin. Men er lukten sterk? Og vet du om det er mer miljøvennlig enn klor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted February 6, 2018 Report Share Posted February 6, 2018 Synes lukten ikke er spesielt sterk, men bare litt ubehagelig. Kan umulig tenke meg at et produkt som er så effektivt på så mye kan være særlig vennlig mot miljøet. Strengt tatt vet jeg ikke, så akkurat det er ren gjetting her altså.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 7, 2018 Author Report Share Posted February 7, 2018 Nei det er jo ikke godt å vite hvordan den er for miljøet, forstår tankegangen din. Desinfiserer dere hyppigere nå som det er enklere? Tenker på for eksempel punktdesinfeksjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted February 12, 2018 Report Share Posted February 12, 2018 Det gjør vi hyppig uansett, så ikke mer nå enn før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.