christy Posted June 22, 2018 Report Share Posted June 22, 2018 Nå tikker det mot svar fra Samordna Opptak og jeg regner med jeg ikke er alene om å være spent! 20.juli er dagen og tiden går såå sakte nå.. Jeg har søkt heltidsstudie som ifjor hadde poenggrense på 44,3 og jeg har 45,8 så jeg føler virkelig på spenningen. Aner jo ikke hvordan ting ligger an, men føler meg overhodet ikke safe. Hvor har dere søkt og tror dere at dere kommer inn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 25, 2018 Report Share Posted June 25, 2018 Krysser fingre for at du kommer inn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helsefriken Posted June 26, 2018 Report Share Posted June 26, 2018 Kjenner også at jeg er superspent på om jeg kommer inn. Har søkt heltid på UiT Harstad og tror jeg har passelig god sjanse for å komme inn da jeg har jobbet innenfor helse i mange år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted June 26, 2018 Report Share Posted June 26, 2018 2 hours ago, Helsefriken said: Kjenner også at jeg er superspent på om jeg kommer inn. Har søkt heltid på UiT Harstad og tror jeg har passelig god sjanse for å komme inn da jeg har jobbet innenfor helse i mange år. Vil bare ønske deg velkommen hit. Håper du kommer inn på studiet Link to comment Share on other sites More sharing options...
christy Posted June 27, 2018 Author Report Share Posted June 27, 2018 On 6/26/2018 at 12:48 PM, Helsefriken said: Kjenner også at jeg er superspent på om jeg kommer inn. Har søkt heltid på UiT Harstad og tror jeg har passelig god sjanse for å komme inn da jeg har jobbet innenfor helse i mange år. Har du søkt på realkompetanse? Spennende! Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gummybear Posted June 29, 2018 Report Share Posted June 29, 2018 Har søkt Lovisenberg! ganske sikker på at jeg kommer inn, men blir likevel litt nervøs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christy Posted June 29, 2018 Author Report Share Posted June 29, 2018 11 hours ago, Gummybear said: Har søkt Lovisenberg! ganske sikker på at jeg kommer inn, men blir likevel litt nervøs. Har du mye over fjorårets snitt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gummybear Posted June 29, 2018 Report Share Posted June 29, 2018 15 minutes ago, christy said: Har du mye over fjorårets snitt? Mener at snittet lå på rundt 4,5 i fjor. Jeg har 5,2 i snitt, så er en del over vil jeg si. Er likevel litt nervøs som sagt, er liksom noe med å få det offisielt bekreftet 20.juli. Det vil gjøre det hele mye mer ekte, tror jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helsefriken Posted June 30, 2018 Report Share Posted June 30, 2018 On 6/27/2018 at 3:52 PM, christy said: Har du søkt på realkompetanse? Spennende! Lykke til Nei Jeg har gått jobbet 100% og tatt endel andre studier ved siden av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykepleierstudinen Posted July 1, 2018 Report Share Posted July 1, 2018 On 6/30/2018 at 12:48 PM, Helsefriken said: Nei Jeg har gått jobbet 100% og tatt endel andre studier ved siden av. Hei! Nå er det sånn at de kun regner studiepoeng og ikke erfaring når man søker med generell studiekompetanse masse lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sol Posted July 8, 2018 Report Share Posted July 8, 2018 Hei!? Jeg har søkt deltid i Porsgrunn på realkompetanse og blir snart sprø av å vente...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gummybear Posted July 17, 2018 Report Share Posted July 17, 2018 Kom dere inn der dere ville? Link to comment Share on other sites More sharing options...
christy Posted July 18, 2018 Author Report Share Posted July 18, 2018 16 hours ago, Gummybear said: Kom dere inn der dere ville? Jeg kom inn! ? Snittet har økt veldig, så sykepleie er uten tvil blitt kjempepopulært. Hva med deg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 41 minutes ago, christy said: Jeg kom inn! ? Snittet har økt veldig, så sykepleie er uten tvil blitt kjempepopulært. Hva med deg? Gratulerer Hva var snittet i år? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gummybear Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 2 hours ago, christy said: Jeg kom inn! ? Snittet har økt veldig, så sykepleie er uten tvil blitt kjempepopulært. Hva med deg? Kom inn der jeg ville Snittet har økt, ja. Er kult at sykepleien blir mer populært da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 37 minutes ago, Gummybear said: Kom inn der jeg ville Snittet har økt, ja. Er kult at sykepleien blir mer populært da! Gratulerer til deg også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gummybear Posted July 18, 2018 Report Share Posted July 18, 2018 5 hours ago, Cathrine said: Gratulerer til deg også Tusen takk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykepleierstudinen Posted July 19, 2018 Report Share Posted July 19, 2018 Hva ble snittet der dere har søkt? venter spent på årets poenggrenser som blir publisert i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christy Posted July 21, 2018 Author Report Share Posted July 21, 2018 On 7/19/2018 at 3:56 AM, Sykepleierstudinen said: Hva ble snittet der dere har søkt? venter spent på årets poenggrenser som blir publisert i dag. Her var det 45,7, liten by Ikke lenge siden det var rundt 3 her.. I Tromsø var det 54,6 og det var høyest og det laveste var 43 (desentralisert på Hitra) Dette på ordinærkvoter, noget lavere på førstegangs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sykepleierstudinen Posted July 24, 2018 Report Share Posted July 24, 2018 Ok. Gratulerer! Så UiS hadde økt i år igjen:) jeg kom inn der i fjor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingridsui Posted July 28, 2018 Report Share Posted July 28, 2018 Høye snitt i år! Faktisk høyere snitt på sykepleie enn for mange norske utenlandsstudenter på medisin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
christy Posted July 29, 2018 Author Report Share Posted July 29, 2018 17 hours ago, Ingridsui said: Høye snitt i år! Faktisk høyere snitt på sykepleie enn for mange norske utenlandsstudenter på medisin! Oi, såpass ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest christy Posted August 5, 2018 Report Share Posted August 5, 2018 En uke til studiestart nå! Er så utrolig spent, grugleder meg? gruer meg fælt til medikamentregninga, så redd for at slurvefeil skal ødelegge hele utdanningen min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helsefriken Posted August 6, 2018 Report Share Posted August 6, 2018 Jeg kom inn, gleder meg til å starte! Håper virkelig at jeg får det til å gå rundt med både jobb og skole. Har lagt en god plan og allerede hentet inn timeplanen for første semester . Medikamentregningen tenker jeg også mye på, har det i jobben allerede, men så skal man jo ha alt rett på prøven for å bestå ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest christy Posted August 7, 2018 Report Share Posted August 7, 2018 On 8/6/2018 at 10:40 AM, Helsefriken said: Jeg kom inn, gleder meg til å starte! Håper virkelig at jeg får det til å gå rundt med både jobb og skole. Har lagt en god plan og allerede hentet inn timeplanen for første semester . Medikamentregningen tenker jeg også mye på, har det i jobben allerede, men så skal man jo ha alt rett på prøven for å bestå ?! Skal du studere fulltid og jobbe i tillegg? Jaa, er liksom det jeg også tenker på! Har man en liten slurvefeil så stryker man. Ei som var i praksis hos oss sa hun hadde skrevet med en feil, to kommaer istedet for ett og det strøk hun på.. En tastefeil. Huff! Hjelp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.