Guest Hippocampus Posted August 11, 2018 Report Share Posted August 11, 2018 Hei! Er det noen som har fullført eller studerer til master i avansert klinisk sykepleie, og kan fortelle litt om erfaringer med studiet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted September 24, 2018 Report Share Posted September 24, 2018 Jeg er i innspurten med min master i avansert klinisk sykepleie. Hva er det du lurer på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 On 9/24/2018 at 9:01 AM, Insipidus said: Jeg er i innspurten med min master i avansert klinisk sykepleie. Hva er det du lurer på? Hvor leserd du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted September 25, 2018 Report Share Posted September 25, 2018 Jeg studerer i Ålesund, tar masteren på deltid. Er egentlig veldig fornøyd med studiet! Eneste jeg mener burde vært annerledes er at det burde vært praksis knyttet opp til studiet. Sitter igjen med masse kunnskap, men det er selvsagt ganske mye jobb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hippocampus Posted November 12, 2018 Report Share Posted November 12, 2018 Hei, og takk for svar Så deilig å være så nærme målet! Jeg er på 1.året nå, og håper å gjennomføre i løpet av 3 år på deltid. Vi har 400 timer kliniske studier/praksis neste år.. Rart at det er så ulikt. Jeg studerer på østlandet. Det jeg egentlig lurte på var arbeidsutsikter: Hvilken støtte har du fra arbeidsgiver? Er det en klart definert rolle du skal ha, eller fortsetter du med samme arbeidsoppgaver som tidligere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.