banshee Posted September 5, 2018 Report Share Posted September 5, 2018 Noen her som vet hvor lang tid det tar før en er bra etter en spinalprøve? Har en kamerat som gjorde dette for ca 5 uker siden, og fortsatt stikker det litt ved nysing og forskjellige bevegelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 5, 2018 Report Share Posted September 5, 2018 Jeg har hatt en pasient som hadde smerte ved innstikksstedet i lang tid, uten at det var tilkommet noen komplikasjoner, men tror ikke det er så vanlig. Anbefaler å ta kontakt med den legen som utførte spinalpunksjonen, og hold oss gjerne oppdatert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest banshee Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 On 9/5/2018 at 4:40 PM, Cathrine said: Jeg har hatt en pasient som hadde smerte ved innstikksstedet i lang tid, uten at det var tilkommet noen komplikasjoner, men tror ikke det er så vanlig. Anbefaler å ta kontakt med den legen som utførte spinalpunksjonen, og hold oss gjerne oppdatert Hei igjen! Tenkte vente til jeg hørte mer, men han er fortsatt plaget og venter nå på MR...takk for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 Takk for oppdatering! Leit det ikke har gitt seg, men godt det sjekkes opp. Håper vi får vite hva den endelige konklusjonen ble. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.