Guest Anonym Posted June 27, 2020 Report Share Posted June 27, 2020 Jeg har ikke jobbet som sykepleier på en stund. Jeg har holdt meg faglig oppdatert når det gjelder behandling, men det er så mange andre ting som har endret seg. Finnes det kurs, gjerne online, eller andre ting der jeg få det faglige påfyllet jeg trenger? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonmaleficence Posted July 2, 2020 Report Share Posted July 2, 2020 Du må gjerne være mer spesifikk med hva "mange andre ting" er. Blir vanskelig å gi anbefaling når du ikke skriver hva du synes er utfordrende! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted July 31, 2020 Report Share Posted July 31, 2020 On 6/27/2020 at 11:31 AM, Guest Anonym said: Jeg har ikke jobbet som sykepleier på en stund. Jeg har holdt meg faglig oppdatert når det gjelder behandling, men det er så mange andre ting som har endret seg. Finnes det kurs, gjerne online, eller andre ting der jeg få det faglige påfyllet jeg trenger? Mange arbeidsplasser har oppdateringskurser man kan få via kommunen. Ellers kan man lese på om prosedyrer i Varnett. Veldig bra side for prosedyrer å dyligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts