Kaye Posted September 30, 2020 Report Share Posted September 30, 2020 Hei er håper dere kan hjelpe meg... Blir det feil hvis jeg skrev 18.4 ml/t? Hele utregning var riktig men til slutt så jeg at jeg brukte punktum i stedet for komma... j Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jostein Posted October 1, 2020 Report Share Posted October 1, 2020 Hvis formkravet er bruk av komma, er svaret feil. Jeg hadde helt klart klaget hvis det ble avgjørende for bestått /ikke bestått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonmaleficence Posted October 2, 2020 Report Share Posted October 2, 2020 Dette blir flisespikkeri. Om en skulle få feil svar fordi en har brukt komma versus punktum ville jeg klaget. Det blir nesten for dumt å få feil for dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Flexifuel. H fest Posted January 28, 2021 Report Share Posted January 28, 2021 😇nei. Det. Kan. Hva om det er. Keramin eller. Heawy opiat. Som brukes på www.elefantjakt.no sedasjon hadde Du gått på Hammerfest. Eller enda verre Stord. Hadde Du mistet retten til å jo be med noe levende . Skikkenhetsnemnd. Ja. Det er slik i Norge. . I USA. Kan en sykepleier. Gi. Alt fra. Benz til mdma. Om du er. Deprimert. Eller hat pstd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Flexifuel. H fest Posted January 28, 2021 Report Share Posted January 28, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Flexifuel. H fest Posted January 28, 2021 Report Share Posted January 28, 2021 http://YouTube. USE medmanusforfatter om pasient that have pstd. True Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hammerfest Posted January 28, 2021 Report Share Posted January 28, 2021 👻Får se hvor lenge Du er i jobb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts