Jump to content
Sykepleiediskusjon

Ferdig til sommern, men klar?


Guest Tonje

Recommended Posts

Guest Tonje

jeg er ferdig sykepleier til sommeren og burde jeg føle meg klar til å begynne å jobbe? Jeg har allerede fått meg jobb i hjemmesykepleien, men har begynt å tenke på hvor forberedt jeg faktisk er.. Regner med at de fleste kjenner seg igjen? HÅPER iallefall det. Jeg har fra før ca 10 års erfaring fra hjemmesykepleien. Er det noen som har gode råd eller kan si noe for å betrygge meg om at jeg ikke er alene?

 

Takk for svar! :)

Link to comment
Share on other sites

jeg er ferdig sykepleier til sommeren og burde jeg føle meg klar til å begynne å jobbe? Jeg har allerede fått meg jobb i hjemmesykepleien, men har begynt å tenke på hvor forberedt jeg faktisk er.. Regner med at de fleste kjenner seg igjen? HÅPER iallefall det. Jeg har fra før ca 10 års erfaring fra hjemmesykepleien. Er det noen som har gode råd eller kan si noe for å betrygge meg om at jeg ikke er alene?

 

Takk for svar! :)

 

Har selv jobbet som sykepleier i hjemmesykepleie. Jeg lærte etterhvert at jeg selv måtte si klart i fra om hvilke oppgaver jeg måtte prioritere for at jeg skulle føle at jeg utførte jobben på forsvarlig vis. Måtte forlange å få avsatt tilstrekkelig tid og ro f. eks. til dosering av legemidler. Du har jo en stor fordel med tidligere erfaring! Og det med å være alene: Er det mange sykepleiere som jobber i enheten du skal jobbe i?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy