Kjell Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 Vel, i alle fall snart fersk student Fikk beskjed i dag om at jeg har kommet inn på høyskolen i Ålesund, og gleder meg helt vilt. Er 32 (snart 33 ) år, og har egentlig alltid hatt lyst å bli sykepleier. Men idiotiske skolevalg som tennåring har gjort at det tok sin tid før jeg endelig bestemte meg for å hoppe i det. Tenkte i alle fall at jeg måtte si hei, sida jeg har lurket rundt på dette forumet det siste året Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Velkommen hit og gratulerer med studieplass. Så bra at du endelig skal begynne med det du virkelig ønsker. Sykepleie er i hvert fall ikke et dårlig valg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Så tøft gjort! Jeg er ålesunder selv, men tar fatt på siste året nå på høyskolen i østfold Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnolia Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Vel, i alle fall snart fersk student Fikk beskjed i dag om at jeg har kommet inn på høyskolen i Ålesund, og gleder meg helt vilt. Er 32 (snart 33 ) år, og har egentlig alltid hatt lyst å bli sykepleier. Men idiotiske skolevalg som tennåring har gjort at det tok sin tid før jeg endelig bestemte meg for å hoppe i det. Tenkte i alle fall at jeg måtte si hei, sida jeg har lurket rundt på dette forumet det siste året Gratulerer så mye Fersk student selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.