Søster*C Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 Etter å ha sneket rundt på forumet her en gooood stund, sier jeg HEI som sykepleierstudent! Gleder meg til å ta fatt på studiet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Posted July 19, 2011 Report Share Posted July 19, 2011 Hei, flott å se at det ikke blir bare meg som er fersk student i år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 Gratulerer med studieplasser :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 20, 2011 Report Share Posted July 20, 2011 Gratulerer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søster*C Posted July 20, 2011 Author Report Share Posted July 20, 2011 Tusen takk Nei Kjell, du er nok (heldigvis!?) ikke alene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benedicte - Student 2011 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Gratulerer så mye. Jeg er også ny student, og etter hva jeg har sett på forumet så er ikke vi de eneste, heldigvis Tror nok forumet kommer til å bli flittig brukt av meg Hvor skal du studere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Gratulerer så mye. Jeg er også ny student, og etter hva jeg har sett på forumet så er ikke vi de eneste, heldigvis Tror nok forumet kommer til å bli flittig brukt av meg Hvor skal du studere? Ja, tror nok det forumet her kommer til å bli flittig brukt av meg også. Så langt har jeg i alle fall bare sett mange gode råd her inne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søster*C Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 Gratulerer så mye. Jeg er også ny student, og etter hva jeg har sett på forumet så er ikke vi de eneste, heldigvis Tror nok forumet kommer til å bli flittig brukt av meg Hvor skal du studere? Masse gode råd og erfaringer her Jeg skal studere på Høgskolen i vestfold, dere da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
imsiri Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 Hurra for oss som fikk studieplass! Kom inn på HiST i Trondheim, er utrolig letta og gleder meg masse! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Posted July 22, 2011 Report Share Posted July 22, 2011 Masse gode råd og erfaringer her Jeg skal studere på Høgskolen i vestfold, dere da? Høgskolen i Ålesund Link to comment Share on other sites More sharing options...
Splkna Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Hei :-)) Er det noen her ute som har erfaringer fra eller skal studere ved Betanien dikanale høgskole i Bergen? Er fra før utdannet radiograf, men har vel egentlig alltid ønsket å bli spl, så nå er jeg klar til å begynne på min drøm! :-)) Dette er et flott og nyttig forum hvor jeg håper å få dele erfaringer med nåtidens og fremtidens fantastiske sykepleiere! :-)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Splkna Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Hei :-)) Er det noen her ute som har erfaringer fra eller skal studere ved Betanien dikanale høgskole i Bergen? Er fra før utdannet radiograf, men har vel egentlig alltid ønsket å bli spl, så nå er jeg klar til å begynne på min drøm! :-)) Dette er et flott og nyttig forum hvor jeg håper å få dele erfaringer med nåtidens og fremtidens fantastiske sykepleiere! :-)) *** Ups, en meget lei skrivefeil...mente selfølgelig Betanien diakonale høgskole i Bergen *** ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Hei :-)) Er det noen her ute som har erfaringer fra eller skal studere ved Betanien dikanale høgskole i Bergen? Er fra før utdannet radiograf, men har vel egentlig alltid ønsket å bli spl, så nå er jeg klar til å begynne på min drøm! :-)) Dette er et flott og nyttig forum hvor jeg håper å få dele erfaringer med nåtidens og fremtidens fantastiske sykepleiere! :-)) Jeg har ingen erfaring med denne skolen, men jeg har bare lyst til å ønske deg velkommen og si at jeg synes det er tøft at du som er radiograf starter på sykepleiestudiet. Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trine S Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Jeg har mangen venniner som går på Betanien i Bergen.. og alle er stor fornøyd med skolen..:0) Gled deg.. Jeg går selv i Førde, er en veldig fin skole der og.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.