Jump to content
Sykepleiediskusjon

Endelig Sykepleierstudent!


Søster*C

Recommended Posts

Gratulerer så mye.

 

Jeg er også ny student, og etter hva jeg har sett på forumet så er ikke vi de eneste, heldigvis :D Tror nok forumet kommer til å bli flittig brukt av meg :D

 

Hvor skal du studere?

Ja, tror nok det forumet her kommer til å bli flittig brukt av meg også.

Så langt har jeg i alle fall bare sett mange gode råd her inne :D

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer så mye.

 

Jeg er også ny student, og etter hva jeg har sett på forumet så er ikke vi de eneste, heldigvis :D Tror nok forumet kommer til å bli flittig brukt av meg :D

 

Hvor skal du studere?

 

 

Masse gode råd og erfaringer her :) Jeg skal studere på Høgskolen i vestfold, dere da?

Link to comment
Share on other sites

Hei :-))

 

Er det noen her ute som har erfaringer fra eller skal studere ved Betanien dikanale høgskole i Bergen? Er fra før utdannet radiograf, men har vel egentlig alltid ønsket å bli spl, så nå er jeg klar til å begynne på min drøm! :-)) Dette er et flott og nyttig forum hvor jeg håper å få dele erfaringer med nåtidens og fremtidens fantastiske sykepleiere! :-))

Link to comment
Share on other sites

Hei :-))

 

Er det noen her ute som har erfaringer fra eller skal studere ved Betanien dikanale høgskole i Bergen? Er fra før utdannet radiograf, men har vel egentlig alltid ønsket å bli spl, så nå er jeg klar til å begynne på min drøm! :-)) Dette er et flott og nyttig forum hvor jeg håper å få dele erfaringer med nåtidens og fremtidens fantastiske sykepleiere! :-))

 

 

*** Ups, en meget lei skrivefeil...mente selfølgelig Betanien diakonale høgskole i Bergen *** ;-)

Link to comment
Share on other sites

Hei :-))

 

Er det noen her ute som har erfaringer fra eller skal studere ved Betanien dikanale høgskole i Bergen? Er fra før utdannet radiograf, men har vel egentlig alltid ønsket å bli spl, så nå er jeg klar til å begynne på min drøm! :-)) Dette er et flott og nyttig forum hvor jeg håper å få dele erfaringer med nåtidens og fremtidens fantastiske sykepleiere! :-))

 

Jeg har ingen erfaring med denne skolen, men jeg har bare lyst til å ønske deg velkommen og si at jeg synes det er tøft at du som er radiograf starter på sykepleiestudiet. Lykke til :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy