Lil@ Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Jeg har klart alle eksamner hittil på første forsøk... og er super stolt. Anatomi gikk så der, jeg STO iallefall og fikk en D.. med strykprosent på over 60 så er det helt ok... Mikrobiologi fikk jeg en B på.. og Medikamentregning fikk jeg bestått på... Får svar på psykologi og sosialantropologi om 1,5 uke... og det blir spennende!! I mars har vi eksamen i grunnleggende spl, og da mangler bare praksisen for de siste 5 studiepoengene i 2 studieenhet Går sinnsykt fort altså! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Klart du må skryte, gratulerer så langt!!! Ja studiet går fortere enn man tror Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Gratulerer med så flotte resultater Synes ikke det er lenge siden jeg satt på skolen de første dagene og hadde anatomiforelesninger, men nå er det bare 5 måneder til jeg er ferdig. Du har ihvertfall 3 spennende år foran deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.