gunn Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Noen som vet om det finnes egne kurs i storbyene for sykdomslære og akuttsykepleie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunn Posted February 17, 2009 Author Report Share Posted February 17, 2009 Noen som vet om det finnes egne kurs i storbyene for sykdomslære og akuttsykepleie? ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg aner ikke. Jeg kan så lite om slike kurs. Hva skal du bruke det til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Tror kanskje du må ta kontakt med NSF eller de ulike høgskolene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggfrid Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 I Oslo veit jeg iallefall at Loviensberg og Bjørknes tilbyr akuttsykepleie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.