Florence Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Hei. Bruker dere å gi en liten oppmerksomhet til veilederne dere har i praksis (på praksisstedet)? Er det vanlig? Og noen med tips til hva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Jeg har brukt å gi en oppmerksomhet som hele avdelingen kan ha glede av, f.eks en kake eller noe annet spiselig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Ja!!! Vi vil ha masse gaver Nei da, du trenger ikke gi noe. Men da jeg veiledet studenter pleide de av og til ta med en kake siste dagen, det var jo veldig hyggelig. Noen studenter har skrevet et lite kort til meg personlig med pene ord. Det er faktisk mer verdt enn 1000 gaver, hvis du merker at det som står skrevet der kommer fra hjertet og ikke bare er fraser. Så hvis du har vært fornøyd med veilederen din ville jeg skrevet et lite kort til henne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Pleier å gi en liten oppmerksomhet, f.eks. kake, twist, konfekt, blomst eller lignende. Og et kort, gjerne til veilederen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florence Posted March 15, 2009 Author Report Share Posted March 15, 2009 Hei og takk for svar Det ble en liten karamell-pose til hver av veilederne (2 stk) kjøpt på Tante Brun, samt et lite kort. Synes det var helt ok. Takk for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.