Guest anonym Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Jeg lurer på om noen kan hjelpe med å oversette denne til "norsk" Sirkulærenslimhinnefortykkelser samt litt væske bilateralt i sinus macillaris. Utbredte forandringer i ethmoidalcellene samt fortykket slimhinne frontalt venstre side. Funn ved sinusitt. Fire sphenoidalceller. Betydelig slimhinnehevelse bilateralt i nese-hovedhulen. Moderat septumdeviasjon mot høyre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 25, 2012 Report Share Posted January 25, 2012 Jeg vet ikke hvorfor du vil ha det oversatt,om det er noen spesielle ord du lurer på, men det er hvert fall funn ved bihulebetennelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
banshee Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Jeg lurer på om noen kan hjelpe med å oversette denne til "norsk" Sirkulærenslimhinnefortykkelser samt litt væske bilateralt i sinus macillaris. Utbredte forandringer i ethmoidalcellene samt fortykket slimhinne frontalt venstre side. Funn ved sinusitt. Fire sphenoidalceller. Betydelig slimhinnehevelse bilateralt i nese-hovedhulen. Moderat septumdeviasjon mot høyre. bilateralt - på begge sider -itt - betennelse septum - neseskillevegg deviasjon - når den er bøyd til siden det er sånn jeg leser det ihvertfall, men skal ikke si meg 100% sikker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rikke Posted February 2, 2013 Report Share Posted February 2, 2013 kan du over sette dette for meg ? Ruptur i ligamentum talofibulare anterius. Beinkontusjonsforandringer med ødem i mediale malleol og på medialsiden av talus. Det er ikke påvist skade av leddbrusken i ankelleddet. Ingen faktur. Det er ikke ruptur av ligamentum deltoideum/mediale ankelligamenter. ingen aktuelle merknader vedrørende senene på medial og lateralsiden av ankelleddet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
santi Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 Det er en av senene i ankelen som er røket, den bakerste av de, som er den som oftest ryker ved overtråkk. I tillegg er det hevelse i ankelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.