Lykkeliten Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Hei Så fin side Håper det er mange som bruker den, fint å treffe andre innen samme yrke. Lykkeliten Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 velkommen!! kjempekjekk side! er du fortsatt student siden du skriver på studentsiden? hvor langt i forløpet er du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lykkeliten Posted April 14, 2009 Author Report Share Posted April 14, 2009 velkommen!! kjempekjekk side! er du fortsatt student siden du skriver på studentsiden? hvor langt i forløpet er du? Jeg er snart ferdig med 2. året, og kan ikke si annet enn at dette er et tøft studie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Velkommen hit Så hyggelig at du likte siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lykkeliten Posted April 14, 2009 Author Report Share Posted April 14, 2009 Tusen takk for hyggelig velkomst Både fra Catrine og lucifer, som jeg glemte å takke på mitt forrige svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.