Jump to content
Sykepleiediskusjon

Flott forum!


Diafragma

Recommended Posts

Hei!

 

Kjempeflott forum dette! Er det forsøkt å markedsføre forumet noe mer blant landets studenter og sykepleiere i arbeid? Er det noen planer? Jeg bidrar gjerne til dette så fort jeg starter utdannelsen :)

 

Kanskje kunne man laget en liten forening av det også, med noen små kroner i medlemskontigent for de som ønsket å delta? 50kr i året eller noe sånt, for å drifte siden og evt noe infomateriell. Hadde sikkert blitt en hit blant nysgjerrige sykepleierstudenter!

 

Kjempefin mulighet for faglig diskusjon, deling av opplevelser, utdanningsspørsmål og annet sykepleiersnikksnakk :)

Link to comment
Share on other sites

Så hyggelig at du liker forumet :)

Jeg prøver med jevne mellomrom å gjøre forumet mer kjent, og blir selvfølgelig veldig glad når andre også prøver å spre informasjon om forumet. Så veldig flott om du gjør det.

Meningen med forumet er at det skal være et fritt forum, der alle kan skrive både gjester og medlemmer. Jeg ønsker derfor ikke at det skal koste noe å være medlem, Utgiftene til å drive dette betaler jeg fortløpende, Men tusen takk for tips og ideer, setter stor pris på det.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy