Diafragma Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Apples App-store har en morsom app som heter "Prognosis", hvor man kan undersøke en "pasient", ta tester og undersøkelser (urin, blod, temperatur, CT, MR, røntgen ++), også må man på siste 'nivå' foreslå tiltak så pasienten blir bedre (medisinering, inngrep ++). Man får poeng dersom man har tatt "riktig" test, og for riktige tiltak. Minuspoeng dersom man tar en unødvendig test, eller foreslår feil tiltak. Er ca 200 caser å velge mellom, alt fra pediatri til psykiatri. Morsomt, både for legestudenter, leger, sykepleierstudenter og sykepleiere Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted July 4, 2012 Report Share Posted July 4, 2012 Takk for tips! Appen er lastet ned, gleder meg til å prøve :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 4, 2012 Author Report Share Posted July 4, 2012 Så bra! Hvis du likte det, let me know. Samboeren min og jeg kan sitte i timesvis å ha det morro med denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
santi Posted July 5, 2012 Report Share Posted July 5, 2012 Det fantes også til android Har prøvd det selv nå Ganske kjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 ooooo! enda er nerdeapp! elsker det! takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted July 6, 2012 Report Share Posted July 6, 2012 Bra spill, men det ble litt vanskelig med engelske ord og forkortelser :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kms Posted July 7, 2012 Report Share Posted July 7, 2012 Liker spillet veldig godt! Interessant å lese diskusjonsdelen når man har løst casen og å se hva andre har kommentert. Takk for bra tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diafragma Posted July 7, 2012 Author Report Share Posted July 7, 2012 Ja ikkesant Savner litt flere muligheter i diagnostiske undersøkelser, og alternativer til behandling, men alt i alt veldig artig ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.