Jump to content
Sykepleiediskusjon

Kirurgisk praksis!


ramonama

Recommended Posts

Jeg går 2 året mitt nå og skal ut i kirurgisk praksis. Vi skal velge plasser på mandag, og lurte på om noen hadde avd som anbefales? Kanskje noen av dere har for eks vært på nevrokirurgisk avd og syntes dette var spennende. Vil være med og lære mest mulig:) Har skrevet nedenfor plass vi kan velge mellom!

 

Generell gyn, Øye sengepost, ØNH, Barn 2, kirurgi, Barn 5, ortopedi, Hjerte-lungekirurgi, Gyn Kreft, Revma, Nevrokirurgisk avd, Ort traumatologi, Ort elektiv ort, Ort rekonstruktiv ort.

Link to comment
Share on other sites

Gyn og Øye tor jeg kanskje kan bli litt snevert i lengden, muligens også ØNH (selv om all erfaring er nyttig erfaring!) Barn har jeg erfaring med og det var veldig lærerikt, men kanskje først og fremst for dem som ser for seg en karrierre som pediatrisk sykepleier/helsesøster eller lignende.

 

Personlig ville jeg valgt Nevrokir, Hjerte/Lunge eller Ortopedi/Ortopedi traume, for der tror jeg man kan møte pasienter i alle aldersgrupper fra 18 år og oppover, og mange av disse vil ha andre tilleggsdiagnoser som må følges opp samtidig. Jeg tror man har muligheten til å få gode basiskunnskaper i mange prosedyrer ved å velge en slik avdeling.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy