søster i Posted October 16, 2009 Report Share Posted October 16, 2009 Hei:-) Jeg er ganske fersk på dette forumet. Jeg går 3 året på sykepleien. Jeg lurer på om noen har anbefalinger om når det lønner seg for meg å begynne å søke jobber til neste sommer når jeg er ferdig utdannet. Kunne tenkt meg å ha litt mer enn bare en sommerjobb liksom, ønsker å slippe å gå fra full sommerjobb til tilfeldige ekstravakter hist og her utover høsten til noe dukker opp. Bør jeg begynne å søke faste stilinger/ vikariater ut på våren? please hjelp meg:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 Hei og velkommen hit Jeg ville begynt å søke jobb utover våren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvilling Posted October 17, 2009 Report Share Posted October 17, 2009 Dersom du har anledning økonomisk, ville jeg ha ventet med å søke jobb til sommeren var i gang. På våren søkes det etter sommervikariater og opplæringen blir i de aller fleste tilfeller minimal......Det er behov for sykepleiere også etter sommeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
NurseB Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Jeg begynte å søke jobb på våren, og fikk raskt napp som "ferievikar med muligheter for videre engasjement". Jeg jobbet 100% i sommer, og har tilnærmet 100% fremdeles, selv om jeg bare tar ledige vakter. Fungerer fint for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.