Jump to content
Sykepleiediskusjon

til lesing


souma

Recommended Posts

jeg er glag for å ha fått plass til sykepleie..har kjøpt anatomi bøker og andre, og trenger tips til lesing.

synes det er mye som skal leses, pugges og forstås- men skal man pugge alt fra a til å?

jeg er 30 år og har byttet studiene mine -har 1 år igjen for å bli ferdig, men liker sykepleie-har vært hjemmme m barna i snart 4 år, hukommelse er ikke helt på plass!!

 

det å lage notater, hva er viktig og må tas med osv....?

setter stor pris på svarene deres :)

 

klarer jeg dette??! :P

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med plass på sykepleiehøyskolen :)

Dette klarer du, man får bare litt dårlig selvtillitt når man har gått hjemme en stund og tror man ikke vil klare å studere, men det er ingen grunn til det. Dette klarer du!

Lenge siden jeg har studert så jeg er ikke den rette til å komme med tips, men kanskje denne tråden kan være av interesse? http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=1282

Lykke til med studiestart og gled deg :P

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med plass på sykepleiehøyskolen :)

Dette klarer du, man får bare litt dårlig selvtillitt når man har gått hjemme en stund og tror man ikke vil klare å studere, men det er ingen grunn til det. Dette klarer du!

Lenge siden jeg har studert så jeg er ikke den rette til å komme med tips, men kanskje denne tråden kan være av interesse? http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=1282

Lykke til med studiestart og gled deg :P

tusen takk cathrine for oppmuntring--dette må jeg klare,hehe

jeg har lest denne tråden, den svarer litt på spørsmålet mitt, men trenger mer spesifikke svar og tips til hva som bør tas m og sånt-driver å lese fortiden, så all tips tas m glede

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med studieplass :)

For å komme gjennom studiet må du jobbe hardt og være strukturert, men dersom du vil det, klarer du det helt utmerket. Det er utrolig mye interessant som skal læres :P

Det kan nok være lurt å kikke litt på anatomien før skolen begynner... Andre bøker som jeg hadde stor glede av første året var Sykepleieboken 1 og Geriatrisk sykepleie.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med studieplass :)

For å komme gjennom studiet må du jobbe hardt og være strukturert, men dersom du vil det, klarer du det helt utmerket. Det er utrolig mye interessant som skal læres :P

Det kan nok være lurt å kikke litt på anatomien før skolen begynner... Andre bøker som jeg hadde stor glede av første året var Sykepleieboken 1 og Geriatrisk sykepleie.

tusen takk

har kjøpt meg det syke og det friske menneske..har kommet inn på hio, og skal låne fra biblio mennesketskropp for å se forskjellen melom de 2 bøkene..

det jeg trenger tips tiul er lesing og til notatene dersom det er lenge siden jeg gikk på skole...

takker på forhånd

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy