FrkFryd Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Jeg er da en jente på 25, som nærmer meg slutten på mitt 1.år som sykepleierstudent. Har studert litt av hvert tidligere, men jeg fant aldri noe jeg virkelig brant for, før nå! Jeg stortrives på studiet, og føler jeg endelg har funnet noe med mening. Så langt er jeg ferdig med praksis på sykehjem, og bestått medikamentregningen. Nå gjenstår "bare" to eksamener, og så er en tredjedel av studiet overstått. Fra høsten av skal jeg også studere molekylærbiologi på deltid, da jeg er glad i å studere og kan gjerne tenke meg å gå litt dypere inn på f.eks. ernæring eller legemidler. Så får vi se hvordan det går:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Velkommen hit Spennende at du skal studere molekylærbiologi også da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted May 12, 2013 Report Share Posted May 12, 2013 velkommen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrkFryd Posted May 14, 2013 Author Report Share Posted May 14, 2013 Tusen takk=) Ja, molekylærbiologi blir kjempespennende! Veilederen sa jeg mest sannsynlig kunne bruke noen av sykepleiefagene som frie studiepoeng, så forhåpentligvis klarer jeg en deltidsbachelor på tre år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.