ramonama Posted October 1, 2010 Report Share Posted October 1, 2010 hei! Nå nærmer det seg sykdomslære og jeg lurer på om det er noen som har multippel choice tester å sende meg slik at jeg kan øve meg:) Har søkt litt på nettet, men har funnet mest skriftlige tester. Må da være med fasit. Tips eller tester mottas med takk:) ramona_sando@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballong Posted November 21, 2010 Report Share Posted November 21, 2010 Hei! Jeg tror kanskje jeg har noe, men det er på papir. Hvis du sender meg adressen din som en personlig melding, kan jeg godt ta en kopi av det jeg har og sende deg:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merete Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Det skal være noen multiple choice oppgaver på HiO sine hjemmesider. De nederste i sykdomslære skal iallefall være det. Jeg brukte det mye da jeg selv gikk på HiO. Sjekk her: http://www.hio.no/content/view/full/29349 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clavicula Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Sykdomslæreeksamen som multiple choice?? *riste på hodet* Den hadde vi som 5 timers skoleeksamen, med masse "grei ut om" oppgaver. Stakkars dere, jeg nekter å tro at en sånn eksamensform fører til maksimalt utbytte av faget. Oppfordrer dere til å presse skolen til bedre kvalitetssikring! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dronningbia Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Sykdomslæreeksamen som multiple choice?? *riste på hodet* Den hadde vi som 5 timers skoleeksamen, med masse "grei ut om" oppgaver. Stakkars dere, jeg nekter å tro at en sånn eksamensform fører til maksimalt utbytte av faget. Oppfordrer dere til å presse skolen til bedre kvalitetssikring! Enig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamilla Posted June 9, 2013 Report Share Posted June 9, 2013 Det skal være noen multiple choice oppgaver på HiO sine hjemmesider. De nederste i sykdomslære skal iallefall være det. Jeg brukte det mye da jeg selv gikk på HiO. Sjekk her: http://www.hio.no/content/view/full/29349 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.