rutti Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Jeg jobber 50 % natt og har en årslønn på 335.000 i 100 % stilling. Ingenting ekstra for natt. Hva har dere andre som jobber bare natt= Ekstra natt tillegg eller? Er veldig vanskelig dp nattevakter her.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Jeg jobber 50 % natt og har en årslønn på 335.000 i 100 % stilling. Ingenting ekstra for natt. Hva har dere andre som jobber bare natt= Ekstra natt tillegg eller? Er veldig vanskelig dp nattevakter her.. Tallene dine sier meg lite, men jeg går ut fra at dette er fastlønn + natttillegg? Det finnes forskjellige avtaler rundt om. På mitt sykehus har vi nå tilbud om et tillegg på 40 000.- pr. år for 100% stilling på natt. Det er mulig å inngå avtale ned til 50% stilling (med tilsvarende reduksjon i beløpet). Bindingstiden er minimum 6 måneder. Tidligere har vi også hatt en avtale med 20% studietid i full stilling (dvs. jobber 80% natt men får betalt som 100% stilling). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutti Posted October 11, 2010 Author Report Share Posted October 11, 2010 335.000 er årslønn i 100 % stilling, uten tilleggene ja:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 335.000 er årslønn i 100 % stilling, uten tilleggene ja:) Så med andre ord får du ikke utbetalt natttillegg i det hele tatt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted October 11, 2010 Report Share Posted October 11, 2010 Ja det var utrolig, her må det da være en feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted October 12, 2010 Report Share Posted October 12, 2010 Jeg antar at hun får de vanlige turnustilleggene, men at hun mener at hun ikke får noen ekstra årslønn for fast natt. Veldig mange steder får man det. Blant annet der jeg jobber, får vi årslønn etter ansiennitet, pluss 20 000 i året, og selvsagt turnustillegg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutti Posted October 12, 2010 Author Report Share Posted October 12, 2010 joda, får jo vanlige tillegg på natt, men ikke et ekstra tillegg for å jobbe natt om dere skjønner. Mange steder har man jo 20.000 ekstra el... Vet ikke helt hva jeg skal kreve jeg. Er lei av å drive slavearbeid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts