Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hurra for meg!


Lil@

Recommended Posts

4 juni snakket jeg opp bachelor 1. karakter og er offisielt FERDIG som student!

Nå har jeg startet i mitt nye yrke og er spent på fremtiden :-)

 

 

Just saying ;-)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til Lil@ :)

Du Kambiz burde kanskje finne noe annet å gjøre hvis du trives så dårlig...?

 

Du Feline (for et navn!!!), hvis du ikke orker min mening, kan du lese en annen side på nett... ikke her. Sykepleiere i Norge MÅ vaske rumper.... og det er snat , (du liker eller ikke).

Link to comment
Share on other sites

gratulerer så mye!!!!!

 

og selvfølgelig kommer man borti noen romper som trenger en vask, men det er bare en del av noe stort og fantastisk!

 

jeg elsker yrket mitt!

 

Du må skrive riktig norsk og etter på tenker om yrket. RUMPA ikke ROMPER

Link to comment
Share on other sites

Du Feline (for et navn!!!), hvis du ikke orker min mening, kan du lese en annen side på nett... ikke her. Sykepleiere i Norge MÅ vaske rumper.... og det er snat , (du liker eller ikke).

 

Du skrev jo selv at "sykepleieryrket er verste yrke i norge"....?

Link to comment
Share on other sites

Guest Snart sykepleier

Hvorfor kaller folk seg for sykepleiere så snart de har sluttet på skolen. Det er ikke lov å utgi seg for å være sykepleier før dere har mottatt autorisasjonen. Dritt lei av å se folk skrive jeg er sykepleier på facebook. - Forøvrig skal jeg ikke uttale meg om deg. Mulig du har fått autoriasjonen allerede.

Link to comment
Share on other sites

Guest sniljus

Hvorfor kaller folk seg for sykepleiere så snart de har sluttet på skolen. Det er ikke lov å utgi seg for å være sykepleier før dere har mottatt autorisasjonen. Dritt lei av å se folk skrive jeg er sykepleier på facebook. - Forøvrig skal jeg ikke uttale meg om deg. Mulig du har fått autoriasjonen allerede.

 

Om man går inn på sak.no, står man oppført der som offisielt godkjent sykepleier fra datoen man har fått siste karakteren. Så ja, man er offisielt sykepleier selv om papirene ikke er kommet i posten :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy