Jump to content
Sykepleiediskusjon

Hva gjør du akkurat nå?


Cathrine

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Akkurat nå, som er lenge etter at du satt på hytta, så sitter jeg i sofaen og skal avslutte data-økten for i dag og komme meg i seng. Jeg har avspasert i morgen, for jeg skal være med min datter på ultralyd-undersøkelse!!! Hun er 15 uker på vei med mitt første barnebarn, og jeg gleder meg masse, masse :)

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå, som er lenge etter at du satt på hytta, så sitter jeg i sofaen og skal avslutte data-økten for i dag og komme meg i seng. Jeg har avspasert i morgen, for jeg skal være med min datter på ultralyd-undersøkelse!!! Hun er 15 uker på vei med mitt første barnebarn, og jeg gleder meg masse, masse :)

 

Skal du bli bestemor :o

Koselig det var :)

Hihi jeg sitter fortsatt her på hytta, men snart er ferien over.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå sitter jeg foran pc'n og koper, hehe.

Har akkurat smurt meg et par skiver til kveldsmat, og etterpå skal jeg finne køya.

Har jobbet de to foregående netter, og kun sovet 4 timer siden tirsdags kveld (torsdags kveld nå).

Sover vanligvis noen timer den dagen jeg går av også, men i dag har jeg vært ute og shoppa i stedet :)

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå sitter jeg foran pc'n og koper, hehe.

Har akkurat smurt meg et par skiver til kveldsmat, og etterpå skal jeg finne køya.

Har jobbet de to foregående netter, og kun sovet 4 timer siden tirsdags kveld (torsdags kveld nå).

Sover vanligvis noen timer den dagen jeg går av også, men i dag har jeg vært ute og shoppa i stedet ;)

 

Hjelpes, jeg har aldri forstått at noen klarer å la være å sove etter siste nattevakt. Da jeg jobbet nattevakt, var jeg helt svimmel da jeg kom hjem. Prøvde meg en gang på tur med hunden, men måtte sette meg flere ganger for å ikke svime av. Siden har jeg alltid gått rett i seng.

Sov godt da Litago :)

Link to comment
Share on other sites

Sitter no her og glor...

 

Var egentlig ferdig med nattevaktshelg på sjukeheimen, men dei ringte for ei stund sidan og spurte om eg kunne ta ei vakt til....så det skal eg :)

 

Er nett ferdig å ete middag og min bedre halvdel har reist på sin kveldsjobb.

Link to comment
Share on other sites

Nå sitter jeg med frokosten. Kom hjem fra nattevakt for 3 kvarter siden, og har fått skysset mann og barn ut døra :)

Skal ikke jobbe før til helga nå, men skal ha meg en liten dupp i løpet av dagen likevel, tenker jeg. Får svigermor på besøk i ettermiddag, så trenger nok den hvilen ;)

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå leser jeg litt her på forumet. Planen er å bli sykepleier, så det var jo et fint forum, men for øyeblikket skjønner jeg lite av disse faguttrykkene. :) Nå er det leggetid. Skole i morgen. Siste året på vgs. :)

Vekommen Teriyaki ;)

Hyggelig at du vil bli sykepleier! Håper du blir inspirert av å være her på forumet :)

Er det noe du lurer på, så er det bare å spørre.

 

 

Ja mens du er i ferd med å legge deg Litago, så har jeg akkurat startet dagen og skal sette meg ned og jobbe.

Måtte bare innom her først :)

Link to comment
Share on other sites

I dag var gubben supertrøtt etter jobb, så han gikk og la seg nedpå ved 18-tida, etter middag.

Ergo stelte jeg og la begge ungene. Også har jeg farget og stripet håret mitt.

Nå sitter jeg her, midt i natta (en gang nateravn, alltid natteravn) og koser meg med litt vin.

Har tatt nattmedisinene mine (diverse smertestillende, og noe å sove på), så nå begynner jeg sikkert snart å vrøvle, så jeg tror jeg skal finne veien ut av forumet, og eller holde meg til MSN der jeg snakker med ei venninne som vet at jeg ofte blir litt vrøvlete utpå natta, hehe...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg sitter å lurer på hvor forkningsartiklene jeg har brukt i fagutviklingsoppgaven min har tatt veien....er jo ikke ferdig med de....hat fått snuppa i seng, og fotballekstra suser avgårde i 2.etg (gubben)...takk og lov at jeg har noe å gjør, så vi slipper å krangle om tv'en...han er alltid sterkere enn meg likevel...

Link to comment
Share on other sites

Nå er jeg akkurat ferdig på jobb, måtte en tur innom her, før jeg går igang med middag og leser engelsk lekser med sønnen min ;) Har skadet det ene øyet etter å ha vært litt vimsete med sminkekosten. Var hos øyelege og fikk påvist en inflamasjon og fikk øyedråper for dette. Leste akkurat pakningsvedlegget og der stod det at de ikke skulle brukes ved inflamasjon i øynene ;)

Jeg tok sjangsen på at legen visste hva han gjorde og at det går bra likevel....

Så nå har jeg nettopp dryppet øyet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å høre at det er flere sjokoladeglade B mennesker her :lol:

Øyet er mye bedre, det gikk akkurat slik jeg var blitt lovet, et døgn med øyedråper og alle smerter er borte;) Øyedråpene er et kortison og antibiotika preparat. Som vi vet er kortison rene tryllemedisinen.

Nå har jeg vært med sønnen min på fotballcup, og nå skal vi lage pizza til middag, men måtte som vanlig bare inn hit først ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper du fikk lest litt om eliminasjon :huh:

Nå har jeg høstferie og er på hytta vår sammen med barna mine. Har vært uten nettforbindelse siden fredag, men nå er jeg heldigvis på nett igjen.

Nå er jeg flink og baker brød, det begynner å lukte godt i hele hytta. Etterpå skal vi gå en lang tur med hunden i det flotte høstværet :unsure:

Herlig med ferie!

Link to comment
Share on other sites

Håper du fikk lest litt om eliminasjon :)

Nå har jeg høstferie og er på hytta vår sammen med barna mine. Har vært uten nettforbindelse siden fredag, men nå er jeg heldigvis på nett igjen.

Nå er jeg flink og baker brød, det begynner å lukte godt i hele hytta. Etterpå skal vi gå en lang tur med hunden i det flotte høstværet :unsure:

Herlig med ferie!

 

Åh, det hørtes deilig ut med hyttetur og høstferie :huh: Håper du koser deg!!

Jada, fikk lest litt, ikke det mest spennende temaet synes jeg, men pytt pytt ;) hehe.

Nå sitter jeg og jobber med medikamentregning, og river meg litt i håret... Men skal vel klare å få orden på dette etterhvert også, håper jeg!

Kos deg videre med nybakt brød, nydelige høstfarger og frisk luft :)

Link to comment
Share on other sites

Sitter her og er rimelig sliten etter en dag på jobb - de siste måndene har vært dønn intense, kjenner det begynner å tære på litt etterhvert. Får satse på at det kommer en roligere periode snart :)

To uker til så har jeg 5. ferieuke, det blir deilig med litt pause!

 

Mannen er på jobb, så her sitter jeg med 2 egne barn og to venner i hus - glad for at man kan ty til barnetv iblant :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy