Guest Susi Posted April 3, 2015 Report Share Posted April 3, 2015 Hva slags arbeidssko bruker du som sykepleier og hvorfor? Birkenstock, clogs, crocs, sandaler, joggesko, masai sko? Og hvilket merke? Skriv gjerne hvor du jobber også sykehjem, sykehus - hvilken avdeling. Det vanligste jeg har sett er sandaler, clogs og joggesko. Hva har du funnet ut at absolutt ikke funker for deg? Selv er jeg ikke helt fornøyd med sandaler (sandal paris fra praxis) og vurderer å gå over til clogs, har sett litt på Grete Waitz, men skulle gjerne ha prøvd et par. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted April 4, 2015 Report Share Posted April 4, 2015 Jeg bruker Asics joggesko. Disse er gode, men jeg blir litt elektrisk. Brukte masai før, men funker ikke så godt i avdelingen jeg jobber nå. Synes masai funket på sengepost, men ikke på intensiv hvor jeg jobber nå. Årsaken til dette er at på intensiv er det mye ståing, mindre gåing som på sengepost. Vurderer å kjøpe pene "tresko". Ikke fordi de er så innmari gode, men fordi de er fine å se på så får vi se hvor lenge de er i bruk Link to comment Share on other sites More sharing options...
astridspl Posted April 14, 2015 Report Share Posted April 14, 2015 Joggesko, men blir som nevnt litt elektrisk Blir litt lei av å få støt hver gang jeg tar på en pasient, en dør eller en seng.. Vurderer sandaler etterhvert, spesielt nå som sommeren kommer Link to comment Share on other sites More sharing options...
IFA Posted April 16, 2015 Report Share Posted April 16, 2015 Vivobarefoot Stealth, barfotsko uten demping Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrkFryd Posted April 21, 2015 Report Share Posted April 21, 2015 Birkenstock her, er kjempefornøyd! Jobber på en travel infeksjonsavdeling på et stort sykehus. Brukte Nike Free før, men jeg overpronerer og synes disse ga for liten støtte. Så prøvde jeg Asics joggesko, disse var gode, men altfor "tette". Birkenstock gir meg liksom passe mengde støtte og luft:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missae Posted April 24, 2015 Report Share Posted April 24, 2015 Birkenstock og elsker det. Var så lei slitne og klamme føtter av nike free jg brukte før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cathrine f Posted April 27, 2015 Report Share Posted April 27, 2015 Bruker Grethe Waitz sandaler og Masai sandaler på sengepost, er veldig fornøyd med begge og liker å variere litt. Bruker Grethe Waitz clogs på operasjonsavdelingen, rett og slett for at de er hel i front for sikkerhet og lett å gjøre ren. De er litt brede i lesten så må bruke hælreimen, men utrolig god støtdemping og jeg syns det er greit å kunne ta de av og på uten å bruke hendene. Forsøkte noen clogs fra Scholl, de var for meg helt feil i lesten og jeg feilbelastet når jeg gikk, men helt ok når jeg var på en liten avdeling med korte avstander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rodeløkka Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Vivobarefoot Stealth, barfotsko uten demping Jasså! Så gøy å lese, jeg bruker dem til løping men har ikke tenkt på dem som arbeidssko. Takk for tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.