Guest Metteriks Posted May 31, 2015 Report Share Posted May 31, 2015 jeg har akkurat levert og venter på sensuren med nervene utenpå huden! Har en dårlig magefølelse og er sikker på å stryke. (Ble syk og fikk dårlig tid til å skrive, og leverte inn et skikkelig stressprosjekt..) Er det flere som har følt det slik, men likevel bestått? Jeg vet lite hvor strenge sensorene er, men jeg vet at jeg har blant annet 2 artikler i klildehenvisningen som ikke ble brukt i oppgaven, og noen skrivefeil. Samt en utrolig dårlig avslutningsdel, pga tidspresset. Ååh, jeg kjenner meg så ufattelig trist og oppgitt. jeg bekymrer meg for jobben jeg har fått i sommer, hva folk vil si ol.. ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Huff, det er ikke noen god følelse. Det er vel sånn at det er sensor og veileder sammen som skal sette karakter på deg, og som oftest vil vel veiliederen gjerne tale din sak. Har faktisk ikke hørt om noen som har strøket på bacheloroppgaven, men så har jeg heller ikke opplevd at noen har fått en så stressende avslutning heller. Du får holde oss oppdatert, men jeg tipper du består!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinnsvinet Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Var ca 70 studenter ved UiN som leverte nå i vår og ingen strøk. De fleste skrev 2 og 2 sammen, så det ble vel ca 30 oppgaver ++. Krysser fingrene for deg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted June 2, 2015 Report Share Posted June 2, 2015 Det jeg har hørt folk stryker på er hvis det er feil/mangler i kildehenvisningene. Bortsett fra det tror jeg det skal en del til for å stryke på bacheloroppgaven... Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skytte85 Posted June 6, 2015 Report Share Posted June 6, 2015 Hvis det er til trøst, så føler jeg at vi skrev en dårlig bacheloroppgave (i noe helt annet enn sykepleie da), og fikk likevel B Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamilla Posted June 23, 2015 Report Share Posted June 23, 2015 Med oss var det to som strauk, og to som fekk E, av 145 som leverte. Gjennomsnittskarakteren var faktisk B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lola Posted April 20, 2017 Report Share Posted April 20, 2017 Hei du! jeg skriver bacheloroppgave nå og føler akkurat som du. Hvordan gikk det meg deg?? Pls gi meg gode nyheter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.