Shania Posted July 29, 2017 Report Share Posted July 29, 2017 Hei! Må man kjøpe egen sykepleieruniform til bruk på skolen? Er det noen nettsider som kan anbefales? Er det noe annet man bør tenke på utenom bøker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 29, 2017 Report Share Posted July 29, 2017 Da jeg studerte fikk vi låne uniform, men tror ikke det er slik lenger. I hvert fall ikke alle steder. Du kan jo vente med å kjøpe til du begynner, i tilfelle du ikke trenger å skaffe det selv. Denne nettsiden har jeg kjøpt endel ting fra. De selger også uniformer hvis du skulle trenge det: http://www.gymo.no Ser nå inne på siden deres at du får studentrabatt. Navnskilt, pennelykt og søsterur kan være kjekt å ha, det får du bruk for før eller siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Humanzee Posted July 29, 2017 Report Share Posted July 29, 2017 Hvis du melder deg inn i NSF når du starter på skolen så kan du kjøpe uniform til 250 gjennom de, det er en del dyrere å kjøpe andre steder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shania Posted July 29, 2017 Author Report Share Posted July 29, 2017 Tusen takk for svar! Da melder jeg meg inn i NSF når jeg starter skolen! Også skaffe pennelykt, søsterur og navneskilt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted July 30, 2017 Report Share Posted July 30, 2017 Spar Kjøp har billige spl uniformer. Vet ikke hva de koster, men husker det var betydlig billigere enn å kjøpe via nett eller skolen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.