Guest Mina Posted December 14, 2017 Report Share Posted December 14, 2017 Sliter så veldig med tørr hud på hendene. Har dere noen gode parfymefrie kremer å anbefale? Gjerne med paraben, da jeg har dårlig erfaring med parabenfrie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonmaleficence Posted December 14, 2017 Report Share Posted December 14, 2017 Anbefaler Eucerin Aquaphor på natten.På dagtid bruker jeg Eucerin KarbaRepair Plus med 5% Karbamid + Ceramide og NMF. Den kleber ikke, og varer lenge. Aquaphor er ganske så klebete, så anbefaler å bruke f.eks. bambushansker over på natten, eller bruke en fet fuktighetskrem fra apoteket som f.eks. Locobase Repair, Canoderm etc. Locobase Repair anbefaler jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trådstarter Posted December 17, 2017 Report Share Posted December 17, 2017 Tusen takk for gode tips Neste gang jeg er på apoteket skal jeg prøve ut disse kremene du anbefaler. Hvorfor bruker du bambushansker, er det bedre enn bomull? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonmaleficence Posted December 19, 2017 Report Share Posted December 19, 2017 Du kan bruke bomullhansker også. Er samme greia Så slipper du så mye klin med håndkrem i sengen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
apoptose Posted January 3, 2018 Report Share Posted January 3, 2018 Canoderm er den beste fuktighetskremen jeg har brukt. Sliter tidvis med eksem på hender, og denne er den eneste som klarer å holde det i sjakk uten å irritere. Den trekker forholdsvis fort inn også, så det blir ikke noe gris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mina Posted January 18, 2018 Report Share Posted January 18, 2018 Tusen takk for flere tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaJ Posted January 23, 2018 Report Share Posted January 23, 2018 Rød sponsor i tjukk å bomullshandasker på over natten. Hjelpt meg mye ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.