Bringebæret Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Kom inn på førstevalget og er kjempefornøyd! Er 23 år gammel og fikk endelig hoppet i det. Er det noen her som skal begynne der, går der eller har gått der? Hva synes dere i så fall om skolen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mann24 Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Hei! Mann på 25 år her. Har fått plass ved Lovisenberg jeg også. Vet ikke mye om skolen, men har hørt den er god! Gratulerer med plassen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benedicte - Student 2011 Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Gratulerer til begge to. Jeg kom inn i Trondheim og gleder meg helt sykt til studiet begynner om ca 1 mnd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Gratulerer alle tre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnolia Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Gratulerer så mye til dere også :) kjekt å se flere lykkelige, kommende studenter;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bringebæret Posted July 19, 2011 Author Report Share Posted July 19, 2011 Gratulerer til dere! Skal bli så godt å komme i gang. Morro at det er flere her inne som skal begynne på Lovisenberg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Hei, jeg har også kommet inn på Lovisenberg! Ser veldig frem til å komme i gang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyr_72 Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 Lovisenberg her også! Gleder meg til å endelig komme igang :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bringebæret Posted August 13, 2011 Author Report Share Posted August 13, 2011 Nå er det ikke lenge til første skoledag på LDH dere, gleder meg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeslouis Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 Hei! Jeg er ny på dette forumet, og skal begynne på Lovisenberg. Første skoledag er imorgen, og jeg burde vel egentlig komme meg i seng, men magen min er full av sommerfugler, nervøsitet, gleder-meg-følelser pluss en rekke andre følelser som gjør det vanskelig å sove. Artig å komme over dette forumet og "finne" andre som også skal begynne på samme skole. Da sees vi kanskje imorgen da!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 15, 2011 Report Share Posted August 15, 2011 Velkommen hit og lykke til i morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.