lucifer Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 visste ikke at det fantes et sykepleieforum!! jeg hadde faktisk tenkt til å starte et selv men da slipper jeg det arbeidet!! sitter her på nattevakt og søkte på noe annet og dumpet borti en link inn hit! litt om meg sjøl: - ferdig utdannet i juni -08 - jobber 100 % på ortopedisk sengepost - mor til en 4 åring og kone til en 28 åring - ønsker å videreutdanne meg i geriatri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Hei og velkommen hit ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Så flott du fant forumet!!! Velkommen hit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest larsern Posted February 8, 2011 Report Share Posted February 8, 2011 Vi har eget forum for nattevaktene her på jobben: alle inviteres til å besøke oss på www.nattforum.net Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted February 12, 2011 Author Report Share Posted February 12, 2011 v - mor til en 4 åring og kone til en 28 åring haha festlig! nå er jeg mor til en straks 6 åring og en snart 1,5 åring men fremdeles 28 altså! hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted February 12, 2011 Author Report Share Posted February 12, 2011 Vi har eget forum for nattevaktene her på jobben: alle inviteres til å besøke oss på www.nattforum.net spennende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.