månestråle Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 heisann, her er jeg ny student begynte i januar og alt e kjempe spennende. det e ikke så mye jeg har å fortelle om meg selv. har jobbet med psykisk utviklingshemmede og i barnevernet. har fått denne enestående mulighet til å studere og det er så gøyt, over påske skal vi ha anatomi eksamen så da får jeg liksom se om det e nokke vettug oppi hodet. Nå bor jeg på et lite hybelrom, og reiser hjem i helgene. dette synes mine barn er utrolig morsomt. mor på hybel liksom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Velkommen hit, så fint du fant forumet Sikkert uvant for deg også å plutselig måtte bo på hybel når du har familie. Og lykke til med anatomi eksamen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 velkommen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Hei og velkommen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.