lucifer Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 kjøpte disse til sønnen min på 4 år hehe, han digger de!! (de er egentlig til meg men bruker sønnen min som skalkeskjul for å kjøpe leker hehehe) men utrolig fin måte for han å lære kroppen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feline Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Hehe, jeg hadde blitt livredd om jeg var fire år og fikk en slik "dukke"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted March 19, 2009 Author Report Share Posted March 19, 2009 Hehe, jeg hadde blitt livredd om jeg var fire år og fikk en slik "dukke"! han er nerdeunge allerede så han kastet seg over de med engang! hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Oi, den var jo skikkelig proff! Ante ikke at det fantes slikt til barn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Tøft ! Hvor får man kjøpt noe sånt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted March 21, 2009 Author Report Share Posted March 21, 2009 Tøft ! Hvor får man kjøpt noe sånt ? kjøpte den på Sprell på grunerløkka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.