Enir Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Hei! Jeg datt helt tilfeldig over dette supre forumet da jeg satt på nattevakt! Jeg hadde ikke anelse om at dette fantes, så det syntes jeg var kjempeflott! Jeg er geriatrsik sykepleier og jobber for tiden netter på et bo og servicesenter (som det nå heter så fint)! Gleder meg til å delta i mange spennende fagdiskusjoner! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted April 1, 2009 Report Share Posted April 1, 2009 Så flott at du fant forumet, velkommen hit Hvordan fant du det forresten, på google søk? Jeg har jobbet endel med å gjøre det kjent, men det ser ut til at de fleste finner det på google. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted April 2, 2009 Report Share Posted April 2, 2009 jeg fant det også tilfeldigvis på en stille nattevakt!! velkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Hei og velkommen hit ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.