Jump to content
Sykepleiediskusjon

River meg i håret


ballong

Recommended Posts

Jeg synes dette er en veldig viktig problemstilling. Flott at du vil skrive om dette.

Dessverre er jeg ingen ekspert på oppgaver og problemstillinger, det er for lenge siden jeg har skrevet noen.

Men når jeg leser innlegget ditt så tenker jeg hva vil det si å mestre en sorg? Kan man hjelpe noen med å mestre sorgen?

Tror det vil være bedre å si hva du som sykepleier kan gjøre for hjelpe og støtte foreldrene i sorgprosessen.

 

Hva tenker dere andre?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes dette er en veldig viktig problemstilling. Flott at du vil skrive om dette.

Dessverre er jeg ingen ekspert på oppgaver og problemstillinger, det er for lenge siden jeg har skrevet noen.

Men når jeg leser innlegget ditt så tenker jeg hva vil det si å mestre en sorg? Kan man hjelpe noen med å mestre sorgen?

Tror det vil være bedre å si hva du som sykepleier kan gjøre for hjelpe og støtte foreldrene i sorgprosessen.

 

Hva tenker dere andre?

 

Jeg er enig med Cathrine, jeg!

Skjønner hva du mener med å mestre sorgen, men tror Cathrines forslag vil være bra.

Sorgprosessen er omfattende og du vil finne mye litteratur etc.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Cathrine, jeg!

Skjønner hva du mener med å mestre sorgen, men tror Cathrines forslag vil være bra.

Sorgprosessen er omfattende og du vil finne mye litteratur etc.

 

Ja, det er jo egentlig det det vil dreie seg om; hva sykepleieren kan gjøre for å hjelpe foreldrene gjennom sorgen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy