ballong Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Jeg klarer ikke å spisse ned oppgaveteksten min. Jeg vil skrive om mestring av sorg for foreldre som har fått et prematurt barn. Er det noen som har et forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballong Posted September 2, 2009 Author Report Share Posted September 2, 2009 Da mener jeg sorg ift at barnet dør Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Jeg synes dette er en veldig viktig problemstilling. Flott at du vil skrive om dette. Dessverre er jeg ingen ekspert på oppgaver og problemstillinger, det er for lenge siden jeg har skrevet noen. Men når jeg leser innlegget ditt så tenker jeg hva vil det si å mestre en sorg? Kan man hjelpe noen med å mestre sorgen? Tror det vil være bedre å si hva du som sykepleier kan gjøre for hjelpe og støtte foreldrene i sorgprosessen. Hva tenker dere andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitt Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Jeg synes dette er en veldig viktig problemstilling. Flott at du vil skrive om dette. Dessverre er jeg ingen ekspert på oppgaver og problemstillinger, det er for lenge siden jeg har skrevet noen. Men når jeg leser innlegget ditt så tenker jeg hva vil det si å mestre en sorg? Kan man hjelpe noen med å mestre sorgen? Tror det vil være bedre å si hva du som sykepleier kan gjøre for hjelpe og støtte foreldrene i sorgprosessen. Hva tenker dere andre? Jeg er enig med Cathrine, jeg! Skjønner hva du mener med å mestre sorgen, men tror Cathrines forslag vil være bra. Sorgprosessen er omfattende og du vil finne mye litteratur etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballong Posted September 6, 2009 Author Report Share Posted September 6, 2009 Jeg er enig med Cathrine, jeg!Skjønner hva du mener med å mestre sorgen, men tror Cathrines forslag vil være bra. Sorgprosessen er omfattende og du vil finne mye litteratur etc. Ja, det er jo egentlig det det vil dreie seg om; hva sykepleieren kan gjøre for å hjelpe foreldrene gjennom sorgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Feks: -Hvordan kan sykepleieren hjelpe foreldre/pårørende gjennom sorgprosessen når et prematurt barn dør? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballong Posted September 11, 2009 Author Report Share Posted September 11, 2009 Feks: -Hvordan kan sykepleieren hjelpe foreldre/pårørende gjennom sorgprosessen når et prematurt barn dør? Takk Litago:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.