LM3 Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Jente, 19 år (fyller 20 i mai) Bosted: Østlandet Sivilstatus: Samboer Studerer sykepleie ved HIG, første året på heltid og skal snart ut i første praksis. Tidligere har jeg ingen erfaring fra helsefag-utdanninger, siden jeg har frisør-vgs og påbygg som grunnlag. Så er ganske fersk i gamet, eneste "fordelen" jeg har er vel at jeg kan å rulle hår Er også ny her i forumet, men fant det nå nettopp. Så jaaa, kort om meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted February 27, 2013 Report Share Posted February 27, 2013 Velkommen hit! Hyggelig at du presenterte deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted March 2, 2013 Report Share Posted March 2, 2013 velkommen hit!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergensjenten Posted March 15, 2013 Report Share Posted March 15, 2013 Velkommen! Er ny her inne selv.. og har søkt på sykepleie nå til høsten, i Bergen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.