Randimor Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Lurer på om noen vet hvilken bokhandel som er billigst på pensumbøker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 2, 2013 Report Share Posted August 2, 2013 Vet ikke, men ser du nedover i denne tråden så er det endel bøker til salgs der: http://sykepleiediskusjon.net/index.php?showtopic=1649 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Randimor Posted August 3, 2013 Author Report Share Posted August 3, 2013 Takk for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM3 Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Jeg handler mine bøker på norli.no eller bokhandleren på skolen Jeg har søkt mye rundt, og sammenlagt fant jeg ut at norli var billigst Synes det var best å bestille alt på et sted De bøkene som ikke er der, kjøper jeg på skolen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Randimor Posted August 14, 2013 Author Report Share Posted August 14, 2013 Ok. Takk for tipset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helena Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 akademika.no har ofte gode tilbud. Husker jeg fikk gode avslag på en del pensumbøker der. NÅ skal det sies at det er noen år siden, så usikker på hvordan de er på pris i dag. Å kjøpe bøker på nett lønner seg gjerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Gabriela* Posted August 18, 2013 Report Share Posted August 18, 2013 Bokkilden.no har pensumsgaranti:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.