Randimor Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Vi må ha sykepleieuniform når vi skal ha ferdighetstrening så jeg håper noen kan hjelpe meg. Er det noen som har erfaring med dem du kjøper gjennom NSF? Hvordan er de i størrelsen, må jeg gå opp en strørrelse, må jeg gå ned eller er de som vanlig? Hva er evt argumentet for å kjøpe uniform andre steder, bedre kvalitet og komfort? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM3 Posted August 16, 2013 Report Share Posted August 16, 2013 Jeg kjøpte min på healthworkers.com Fordi jeg ville ha en annen farge enn hvit, så jeg har grå og rosa Og fordi jeg kjøpte før vi begynte på skolen, og visste da ikke om de gjennom NSF Jeg er i allefall veldig fornøyd med min uniform, behagelig å ha på seg og ganske så normal i størrelsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Insipidus Posted August 17, 2013 Report Share Posted August 17, 2013 Spar Kjøp selger uniformer, ca 300 for hele stasen. Behagelige og normale i str. Gratis frakt hvis du bestiller på nett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trinity89 Posted August 21, 2013 Report Share Posted August 21, 2013 Etter min erfaring er NSFs uniformer store i størrelsen, jeg er en medium (str.38-40) og medium-overdelen svømte jeg i. Har en annen uniform fra TESS med small i overdel og medium i underdel, og den sitter fint og er mer comfy. Anbefaler heller den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSL Posted August 28, 2013 Report Share Posted August 28, 2013 Jeg studerte i Bergen og var ferdig utdannet nå til sommeren. Vi gikk på vaskeriet til Haukeland Sykehus og kjøpte uniformer til 20 kr per del:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Gabriela* Posted August 29, 2013 Report Share Posted August 29, 2013 Har hørt at uniformene til NSF er veldig stor i str.. Jeg er vel en 36/38, og bestilte S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.