Guest Sykepleierstudent Tromsø Posted September 14, 2013 Report Share Posted September 14, 2013 Hei! Har gått til innkjøp av et søsterur, men jeg aner ikke hvor jeg burde feste den! Fester jeg den under lommen tenker jeg den henger for lavt og kan være en eventuell smittekilde hvis den kommer borti pasienten. Noen som har forslag? Mvh. Sykepleierstudent Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM3 Posted September 14, 2013 Report Share Posted September 14, 2013 Jeg fester det ved brystlommen ca Har sånn pen-hygienic-skilt som må sitte i lommen, og da fester jeg uret ved siden av :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
IFA Posted September 15, 2013 Report Share Posted September 15, 2013 Har det i lomma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pally Posted September 19, 2013 Report Share Posted September 19, 2013 Jeg fester den på midten av uniformen, helt oppe ved "V-en" på overdelen. Da jeg var i kirurgisk og medisinsk praksis hang jeg den over brystlommen, sånn at selve uret lå i brystlommen. Ellers tar jeg den av ved sterile prosedyrer hvor jeg er nødt til å "henge" litt over pasienten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litago Posted September 19, 2013 Report Share Posted September 19, 2013 Jeg har klokka og sykepleiernåla mi på høyre side av brystet, altså på motsatt side av der jeg har brystlomma/penneholder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.