Ymsetjenesta Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Ble litt paff når mitt utdannings sted kun tilrettela for at NSF skulle rekruttere. Og det bli i tillegg hovedsakelig gjort med å lokke studenter med materielle goder. Er det andre alternativet en NSF og Fagforbundet? Jeg liker ikke profesjonskampen til NSF og jeg er ikke interesert i å støtte LO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 26, 2017 Report Share Posted September 26, 2017 Velkommen hit Jeg kjenner ingen andre alternativer enn disse to, og vil tro de fleste er medlem av NSF. Men må du melde deg inn i et forbund? Jeg gjorde ikke det da jeg studerte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shania Posted September 27, 2017 Report Share Posted September 27, 2017 Jeg meldte meg inn i NSF, fordi vi fikk gratis sykepleierdrakt Og fordi de har gode tilleggsavtaler på kveld/natt/helg. Jeg får altså betalt tillegg for hele nattevakten, og ikke bare fram til kl 06. Mener og at den starter litt tidligere på kvelden. Jeg kunne valgt Fagforbundet og, da de har en kjempeavtale med sykehuset der jeg jobber på forsikring blant annet, men nå ble det NSF. Så får vi se hvordan det blir. Jeg har heller ikke hørt om andre forbund ifbm sykepleie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 28, 2017 Report Share Posted September 28, 2017 Vet ikke om denne tråden kan være av interesse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kantarell Posted September 28, 2017 Report Share Posted September 28, 2017 Fleire av mine sjukepleiar kollega er medlem i delta. Eg er medlem i nsf - har vore det sidan 1.året på utdanninga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 29, 2017 Report Share Posted September 29, 2017 19 hours ago, Kamilla said: Fleire av mine sjukepleiar kollega er medlem i delta. Eg er medlem i nsf - har vore det sidan 1.året på utdanninga. Interessant Tydeligvis flere valgmuligheter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.