Cathrine Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Hei alle sammen ! Jeg jobber med å gjøre forumet kjent, slik at vi kan få flere brukere. Noen som har forslag til hvilke sider, forum jeg finner endel sykepleiere på? Glad for all hjelp jeg kan få Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søster Line Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 Hei SPLC! *vinker* Vi to har snakket litt sammen på et annet forum og nå har jeg endelig fått registrert meg. Du skjønner sikkert hvem jeg er da . Jeg ser du har reklamert litt for forumet inne på KG, men dessverre har jeg ingen tips til andre steder. Hva med annonse på sykepleien.no eller i bladet? Som jeg har sagt til deg tideligere, skal jeg spre det glade budskap til alle mine studiekamerater og jobbkolleger. Henge opp lapp på oppslagstavlen på skolen skal jeg også gjøre . Men det trengs nok litt tålmodighet, men med tiden vil nok mange finne frem til forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 13, 2008 Author Report Share Posted August 13, 2008 Hei Søster Line, veldig koselig at du registrerte deg. Nå ble jeg glad Å ja jeg vet godt hvem du er Takk for tips. Jeg har faktisk spurt allerede om å få en link på sykepleiens hjemmesider. Så nå gjenstår det bare å se om jeg får det... Bladet sykepleien har jeg ikke tenkt på, det var en god ide. Det skal jeg jammen sjekke opp!!! Edit: Glemte å si at jeg setter veldig stor pris på at du vil gjøre forumet kjent! Godt at ferien snart er over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dutte Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 Vi er vel noen sykepleiere inne på Foreldreportalen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted August 22, 2008 Author Report Share Posted August 22, 2008 Hei Dutte! Tusen takk for tips Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrulle-purka Posted September 11, 2008 Report Share Posted September 11, 2008 Da har jeg bidratt i rekrutteringen av flere studiner hvertfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted September 11, 2008 Author Report Share Posted September 11, 2008 Så flott Tusen takk for hjelpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Hva med å danne en gruppe på facebook? Kanskje flere finner veien inn her da Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Hva med å danne en gruppe på facebook? Kanskje flere finner veien inn her da god idé! jeg har spredd det som en link på facebook flere ganger men er med på en side! tenkte også at jeg skulle anbefale siden til studentene mine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 God ide Sissel. Så nå holder på med å lage en side på FB! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 god idé! jeg har spredd det som en link på facebook flere ganger men er med på en side! tenkte også at jeg skulle anbefale siden til studentene mine! Så bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 Da er Facebook siden til forumet oppe og går. Dere finner den om dere søker sykepleiediskusjon.net på Facebook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Da er Facebook siden til forumet oppe og går. Dere finner den om dere søker sykepleiediskusjon.net på Facebook. Kjempebra Cathrine! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Går det ikke an å anbefale/invitere andre venner på FB å joine gruppa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 Ja det hadde jo vært supert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Finner ingen funksjon som kan gjøre dette =/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 Åh.. så dumt. Da skal jeg se om jeg kan finne ut av det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 Hvis du går inn på Facebooksiden og ser der Sykepeleiediskusjon har skrevet en post i dag hvor det står "Velkommen til Facebooksiden til Sykepleiediskusjon.net! ", så kan du dele den med dine venner. Da finner de jo siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Ja det funker jo done - får håpe vi får flere medlemmer og mer liv her inne nå da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cathrine Posted March 25, 2012 Author Report Share Posted March 25, 2012 Så bra Sissel Nå så jeg at du kan dele hele siden ved å trykke på tannhjulet eller pilen ved siden av der det står melding under banneren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Posted March 25, 2012 Report Share Posted March 25, 2012 Liker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.