Guest Rosene Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 Tar det lang tid før man får autorisasjonen etter man er ferdig sykepleier. Det står i brevet at man ikke kan jobbe som helsearbeider før den er på plass.Hva gjør man da før den tid? Jeg har planer å begynne å jbbe med en gang skolen er slutt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 Man får vel et midlertidig skolebevis på at man er ferdig utdannet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 du kan hente den elektronisk på SAFH! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 http://www.safh.no/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Posted April 27, 2012 Report Share Posted April 27, 2012 Kullet mitt har fått beskjed om at vi ikke får tilsendt autorisasjon før ca i midten av august. Dette fordi vitnemålene skal skrives under av flere på høskolen, samt ferieavvikling. Men vi kan jobbe som og utføre sykepleieroppgaver når bacheloroppgaven er bestått. Men kan ikke være vaktsykepleier før vi har fått autorisasjonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Har lest at man ikke får lønn som sykepleier før man får autorisasjonen. Stemmer dette? Kjipt å ha alt ansvaret som en sykepleier har og få luselønn fordi man ikke har fått et papirark enda liksom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Har lest at man ikke får lønn som sykepleier før man får autorisasjonen. Stemmer dette? Kjipt å ha alt ansvaret som en sykepleier har og få luselønn fordi man ikke har fått et papirark enda liksom. jeg fikk sykepleierlønn straks jeg hadde autorisasjonsnummert som jeg hentet elektronisk på SAFH lenge før jeg fikk det på papir i posten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marianne Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Når fikk du autorisasjonsnummeret ditt, lucifer? Tar det lang tid fra bachelor er bestått til autorisasjonskontoret får beskjeden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misty Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Jeg har fått sommervikariat som sykepleier fra 20.juni. De ansetter jo nyutdannede sommervikarer hvert år, så vil tro at autorisasjonsnummeret er klart omtrent på den tiden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucifer Posted May 2, 2012 Report Share Posted May 2, 2012 Jeg har fått sommervikariat som sykepleier fra 20.juni. De ansetter jo nyutdannede sommervikarer hvert år, så vil tro at autorisasjonsnummeret er klart omtrent på den tiden? ja mitt var klart da! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.